dinsdag 30 december 2014

Boekbloggersenquête 2014 | Boeken & Bloggen


1. Wat is je favoriete boekenblog van 2014?
Ah deze vind ik lastig! Ik voel me nog hartstikke nieuw in boekbloggerland en ben dit jaar ook pas echt begonnen met andere boekenblogs lezen. Maar toen ik de blog van Lisa ontdekte vond ik deze meteen erg leuk, dus dan ga ik voor Leave No Story Behind. In sommige stukken zag ik Lisa's eerlijkheid zo mooi terugkomen en ze schrijft zo leuk, dus vandaar!

2. Welk review, die je het afgelopen jaar hebt geschreven, is je favoriet?
Ik voelde mezelf steeds verbeteren, ondanks dat sommige reviews lastigere te schrijven waren dan andere. Ik begon te merken waar ik op moest letten, wat interessant was om te schrijven, et cetera. Ik kan niet kiezen tussen twee reviews, dus zeg ik ze allebei. Ze zijn gewoon compleet verschillend.
Ten eerste Een Beetje Liefde, omdat het review vanzelf ging qua schrijven en ik er gewoon trots op ben. Ten tweede The Scorch Trials, omdat ik erg eerlijk was in dit review, ondanks dat ik had verwacht dat het lastig zou worden, aangezien ik het niet totaal wilde afkraken. Er waren ook zeker goede dingen aan het boek en ik vind dat het me lukte om dat te laten zien in het review.

3. Wat is je favoriete boek-gerelateerde ontdekking van het afgelopen jaar?
The Strand Book Store in New York! Ik hield van die boekenwinkel en ik was zo enthousiast dat ik er enkele kostbare uren heb doorgebracht. Ik bedoel, als je in New York bent, zelfs als enorme boekenfan, heb je niet altijd tijd om veel tijd in een boekenwinkel te zijn.

4. Wat is jouw mooiste boekenblog moment van 2014?
Dat ik Cassandra Clare en Holly Black mocht ontmoeten, samen met andere geweldige bloggers! Ik was zo enthousiast! Het was een enorme kans en ik had het niet verwacht dat we dit al zo snel zouden krijgen als startende boekenblog.

5. Heb je meegedaan aan challenges dit jaar?
Nee, vooral omdat ik voor deze blog niet bezig was met boekenblogs, reviews of challenges. Ik las gewoon waar ik van hield, ging wel naar het boekenfestijn natuurlijk, maar niet echt ergens daadwerkelijk mee bezig zoals nu wel. Al ben ik voor volgend jaar wel challenges van plan!






0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy