woensdag 31 december 2014

Boekbloggersenquête 2014 | Vooruitblik


1. Aan welk boek ben je dit jaar niet toegekomen en staat nu boven aan je nog-te-lezen-lijstje voor volgend jaar?
Eleanor & Park! Ik heb zoveel veelbelovende recensies gelezen over dit boek, maar ben er nog helemaal niet aan toegekomen om het te lezen. Het staat wel al in mijn kast, dus ik wil er wel echt aan gaan beginnen!

2. Naar welk boek, wat uitkomt in 2015, kijk je het meest uit?
Oh moet ik echt kiezen? In ieder geval Lady Midnight van Cassandra Clare, oh en deel twee van Magisterium natuurlijk. En nog zoveel meer... Maar daar komen jullie door het jaar heen wel achter!

3. Wat hoop je in 2015 te bereiken met lezen/bloggen?
Ik hoop gewoon er nog evenveel plezier aan te beleven, meer contact met andere boekenbloggers en natuurlijk meer volgers zou leuk zijn. Maar voornamelijk Three Cups Of Fantasy verbeteren, en gewoon plezier eraan te beleven!

4. Naar welke boeken-evenementen van 2015 kijk je het meest uit?
Om eerlijk te zijn ben ik niet zo heel erg up-to-date met de evenementen, maar natuurlijk wel naar het boekenfestijn.

5. Doe je dit jaar mee aan een lees-challenge?
Ja! Ik wil minimaal 75 boeken lezen in 2015 en ik doe de Around The World challenge 2015, waarbij ik probeer zoveel mogelijk boeken te lezen waar het verhaal zich afspeelt op verschillende plekken om als het ware zo de wereld te verkennen.





0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy