vrijdag 21 november 2014

FIlmreview: Mockingjay part one


Afgelopen woensdag ben ik naar Mockingjay part one geweest, en mijn verwachtingen waren best hoog door de vorige twee films. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik het boek nog niet heb gelezen, ik had alleen deel 1 en 2, dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Natuurlijk besefte ik wel dat het niet weer een gevecht zou worden in de Arena. 

Het was een goede film, dat zeker, maar te weinig spanning erin voor mijn smaak. Er leek niet echt een moment te zijn dat ik echt de spanning voelde, terwijl ik dat wel had in de twee andere films. Ik zie het dan ook echt als een tussenfilm, maar ik denk dat ie in de serie van films wel zijn recht doet! 
Wel vond ik dat er veel emotie in de film zat, wat ook erg mooi was om te zien, en oh mijn god dat liedje, ik wist niet dat Jennifer met zoveel emotie kon zingen. Maar voor mij draaide de film een beetje teveel om Peeta, wat ook kan komen doordat ik stiekem niet zo een fan van hem ben. 

Wat vonden jullie van de film?  




2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Renée Theunissen25 november 2014 om 13:27

      Ik ben eigenlijk meer een fan van Gale, al vanaf de eerste ontmoeting met hem in het eerste boek eigenlijk!

      Verwijderen

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy