zaterdag 17 januari 2015

SSS | Super 6 boeken waar ik dit jaar naar uitkijk

Deze SSS van Book Babbles heeft dit keer een moeilijk thema voor mij, want ik ontdek boeken vaak pas als ik ervan hoor van andere bloggers of ze ergens zie liggen in een boekenwinkel. Ik ben dus vaak ook helemaal niet zo bekend met welk boek wanneer uitkomt. Dus deze week zal de SSS niet op volgorde zijn, want dan wordt het me echt te lastig!


1. Lady Midnight (The Dark Artifices, #1) - Cassandra Clare
Zoals ik vorige week al zei in SSS, ik ben echt ontzettend benieuwd naar het verhaal van Emma Carstairs en kan niet wachten tot Lady Midnight uitkomt!

2. The Copper Gauntlet (Magisterium, #2) - Cassandra Clare & Holly Black
Hoewel ik The Iron Trial af en toe een beetje kinderlijk vond, ben ik zo benieuwd naar hoe het verhaal verder verloopt! Ik denk dat het zoveel mogelijkheden heeft, dus ik ben wel benieuwd naar deel twee!

3. The Heir (The Selection, #4) - Kiera Cass
Ik wil de boeken van The Selection gaan lezen, dus dan ben ik natuurlijk ook heel benieuwd naar deel vier hiervan. Ik weet nog niet wat ik ervan ga vinden, maar we zullen het zien.

4. All The Rage - Courtney Summers
Ik zag dit boek voorbijkomen op ibbookmarked en werd er wel benieuwd heen.

Ik kreeg helaas echt geen zes boeken opgenoemd, omdat ik er helemaal niet zo mee bezig ben welke boeken uitkomen. Dus dit keer maar vier boeken, volgende week zal bij de SSS wel weer gewoon zes dingen genoemd worden!





0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy