zaterdag 10 januari 2015

SSS | Super 6 vrouwelijke personages


Super zes vrouwelijke personages, dat wordt
een makkie! Of toch niet, want er zijn zoveel vrouwelijke personages die thuishoren in deze top zes, en toch kan ik er maar zo weinig kiezen! Ik wil niet vooruitlopen op de zaken, maar als je alleen al dit plaatje bekijkt, stuk voor stuk sterke vrouwelijke personages.

Ik kan het me natuurlijk nu gewoon makkelijk maken en voor deze zes personages gaan, maar dat ben ik niet van plan. Niet dat ik geen van deze personages zal gebruiken in mijn top zes, want dat zeker! Laten we gaan kijken.

1. Hermelien Griffel
Ik ben altijd al een ware fan geweest van Hermelien, ze heeft lef, ze is moedig, ze is slim, ja dat is zeker een personage waar ik erg tegenop kijk. Ik heb haar altijd al beschouwd als een van mijn favoriete personages, dus de eerste plek heeft ze sowieso verdiend!

2. Elena Gilbert
Elena Gilbert van The Vampire Diaries is ook altijd een van mijn favoriete personages geweest. Nu moet ik eerlijk toegeven dat dat ook door de tv-serie komt, die toch heel anders is dan de boeken, maar dan alsnog. Haar persoonlijkheid vind ik in principe wel kort bij elkaar gebleven en dat vind ik erg mooi. Ik weet dat vele haar, vooral in de tv-serie, een heel irritant mens vinden, dus beschouw me als een uitzondering.
Something dangerous about him, but not in a scary way. He was exciting.
3. Tris Prior
Tris is sterk, moedig, ze staat op voor vrienden, ik vind haar echt geweldig!

4. Clary Fray
Ik weet dat ik nog niet veel van haar heb meegekregen doordat ik de boeken maar snel snel heb gelezen, behalve Stad van Hemelse Vlammen, maar toch vind ik haar echt een leuk personage tot nu toe.

5. Emma Carstairs
Ik weet dat ze maar heel even voorkwam, maar ik voelde zo een interesse naar haar verhaal toe, naar de dingen wat ze deed, dat ze echt tot een van mijn favoriete personages is benoemd.

6. Katniss Everdeen
Zesde plek voor miss Everdeen, en dan vooral doordat ik haar af en toe niet snap. Anders had ze een stuk hoger gestaan. Ik vind haar een geweldig personage, maar af en toe zijn er net kleine dingen waar ik geen duidelijkheid bij heb.






0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy