zaterdag 27 december 2014

(Mini) bookhaul kerstmis

Een kleine bookhaul van de kerstcadeau's wat ik heb gekregen! Ik wilde het toch even met jullie delen, ondanks dat het maar twee boeken zijn en één vijfjarig dagboekje.

Endgame The Calling, oh ik was zo blij toen ik dit merkte dat het dit boek was! Ik heb het al een tijdje op mijn to-read lijst staan en ik ben zo benieuwd erheen door de reacties wat ik heb gelezen. Zelf denk ik dat het wel gaat meevallen hoe erg het op The Hunger Games lijkt, maar dat weet ik natuurlijk pas echt als ik het boek heb gelezen. Het zal in ieder geval niet lang duren voordat er een review van dit boek verschijnt!

The Shadowhunters Codex
Ja! Dit maakt het nog meer compleet! Toen ik een recensie-exemplaar toegestuurd kreeg van Stad van Hemelse Vlammen was deze wereld nog helemaal nieuw voor me, maar ik ben er zo snel op verliefd geworden.


Q&A A Day
Ik heb al vaker mijn liefde laten blijken tegenover mijn moeder voor de 5-year journals, maar afgelopen jaar had ik er dan voor het eerst een gekocht, toen ik in New York was. Toen had ik besloten om One Line A Day te kopen, wat ik overigens niet hen volgehouden helaas. Maar ik probeer vanaf volgend jaar natuurlijk wel weer alles vol te houden en er iedere dag iets in te schrijven. Ook vind ik de vragen wat in Q&A A Day staan wel erg leuk, althans wat ik tot nu toe heb gelezen. Ik kan in ieder geval niet wachten tot 1 januari, zodat ik kan beginnen.









3 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd hoe je Endgame gaat vinden! Ik genoot er echt van, maar veel bloggers vonden hem wat kinderlijk geschreven en ergerden zich aan de vele perspectieven. en The Shadowhunters Codex, wauw! Die zou ik ook wel willen hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lijkt me echt een heel leuk boek, ik heb tot nu toe pas een paar bladzijdes gelezen, maar het klinkt veelbelovend!

      Verwijderen
  2. Ben benieuwd naar The endgame. Heb het nu al op een paar blogs voorbij zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy