donderdag 25 december 2014

Verjaardag cadeautjes!

Ik was afgelopen maandag jarig, dus kreeg ik wat cadeau's van mijn ouders en vriendinnen. Ik moet zeggen dat ik niet veel boeken heb gekregen, maar wilde jullie wel een aantal dingen laten zien wat ik zelf de leukste drie cadeautjes vond.


Van mijn beste vriendin had ik een scheurkalander gekregen met allemaal zinnetjes, waar ik dan ook helemaal dol op ben! Ik hou echt ontzettend veel van zinnetjes en denk dat ik ze niet eruit ga scheuren, of als ik dat doe, dat ik een collage maak van de mooiste.
Ik heb natuurlijk al meteen een heleboel zinnen gelezen, alleen die op verjaardagen van vrienden en familie, en natuurlijk die op mijn eigen verjaardag en ik was zeker niet teleurgesteld!


Ik ben zo blij met 'The Hogwarts Library'! Nu voelt mijn Harry Potter verzameling echt compleet en ik heb nu al zin om de films alweer te gaan kijken. Ik moet zeggen dat ik dan wel ook echt een Harry Potter fan ben, ik heb de toverstaf van Hermelien en de map van Zweinstein, en als de spullen iets goedkoper waren geweest waarschijnlijk nog meer. Oh, en toen ik in Florida was moest ik per se naar Universal Studio's, want daar hadden ze een gedeelte nagemaakt van Harry Potter!


En als laatste het vijfde seizoen van 'The Vampire Diaries', absoluut mijn favoriete serie! Ik heb seizoen vijf allang gezien, minimaal twee keer natuurlijk, maar ik hou ervan om het ook op dvd te hebben en ben het nu voor de derde keer aan het kijken. Ik bedoel, wie kan er nu genoeg krijgen van Delena, of überhaupt van Damon...




4 opmerkingen:

  1. Hogwarts Library! :D Ik heb hem ook en vond hem erg leuk om te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zo blij dat ik hem heb! Ik ben echt heel benieuwd, maar het ziet er echt ontzettend leuk uit!

      Verwijderen

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy