vrijdag 12 december 2014

Geweldige films die in 2015 uitkomen!

2014 vond ik een beetje tegenvallen qua films. Natuurlijk, er waren geweldige films te zien, en ik ben benieuwd naar 'De Hobbit: De slag van vijf Legers', maar over het algemeen vond ik het tegenvallen. Ik keek erg uit naar 'The Hunger Games: the Mockingjay - part one', en die was toch niet helemaal wat ik had verwacht. Ook zijn er films die ik veel beter vond dan ik had verwacht, films waarvan ik zeker weet dat ik ze nog vaak ga bekijken, zoals 'Divergent' en 'The Maze Runner'. En natuurlijk deden de boeken me hetzelfde gevoel geven bij deze twee films.
Maar voor de rest? 'Gone Girl' was goed, maar niet een wat je nog honderd maal gaat bekijken, bij 'The Fault in our Stars' viel het me tegen, al hield ik wel van het boek, en 'The Amazing Spider-Man 2' was ook niet wat ik had verwacht.

Maar het is bijna 2015, en als ik kijk welke films dan uitkomen word ik toch wel weer heel erg enthousiast!

Divergent: Insurgent (19 maart)
Als een ware Divergent fan kan ik niet wachten tot Insurgent uitkomt! Tris, Caleb, Four, Christina, Peter, het boek weer lezen vlak voordat de film uitkomt, heerlijk. Al verwarde de teaser trailer me wel nogal, toch heb ik er heel veel zin in!




Jurassic World (11 juni)
Toen ik de trailer zag werd ik enthousiast, ik ben echt benieuwd naar de film zodra deze in de bioscoop is! Natuurlijk heb ik wel vaker gehoord van Jurassic Park, maar ik kan niet mer zekerheid zeggen of ik die film ook heb gezien. Waarschijnlijk wel mij kennende.



Paper Towns (25 juni)
Om eerlijk te zijn heb ik het boek in mijn boekenkast staan, maar nog altijd niet gelezen. Maar het is een boek van John Green, ik hoor veel positieve reacties erover dus hé, het moet wel goed zijn toch? Ik ben in ieder geval ontzettend benieuwd naar de film!

The Fantastic Four (6 augustus)
Vroeger als kind was ik al helemaal fan van The Fantastic Four, ik bedoel het was geweldig! Ik heb er ook een Playstation 2 spel van, wat ik nog nooit heb uitgespeeld omdat het niet lukte, en ik nu nooit meer speel. Ik ben wel een beetje bang dat ik de eerdere versie beter ga vinden, vooral omdat ik die acteurs gewend ben en alles, maar we zullen het zien.

The Maze Runner: the Scorch Trials (24 september)
Het voelt alsof The Maze Runner pas net in de bioscoop is geweest, en ik zit alweer helemaal te stuiteren als ik bedenk dat ik volgend jaar deel twee kan gaan zien. Ik vond het boek dan wel niet veel, aangezien de eerste film ook op best veel punten van het boek verschilt, heb ik wel nog veel hoop voor de tweede film. Ook al is de film exact hetzelfde als in het boek, het zal heus wel een leuke film worden dan.


The Hunger Games: Mockingjay - part two (18 november)
Ja ik weet het, ik vond het eerste deel tegen vallen en toch ben ik enthousiast voor deel twee. Het klinkt raar, maar ik denk dat ik gewoon iets anders had verwacht, aangezien ik niet meer precies wist wat er in het boek gebeurde. Ik had wat meer actie verwacht, waardoor het een beetje tegenviel. Maar toch ben ik erg benieuwd naar deel twee!

Naar welke film kijken jullie het meeste uit?





1 opmerking:

  1. Zo veel leuke films! Ben denk het meest benieuwd naar Mockinjay part 2, hij wordt vast heel gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy