vrijdag 25 juli 2014

Review: Suger & Spice door Lauren Conrad


Flaptekst: Op het chique premièrefeest van seizoen 2 van L.A. Candy krioelt het van de fans, en de paparazzi staan te dringen langs de rode loper. De realityshow is een hit en Jane Roberts dé grote ster. Maar onder de oppervlakte smeult er van alles tussen de vier meisjes van de show. Jane weigert scènes te doen met Madison, nadat die compromitterende foto's van haar aan Gossip heeft doorgespeeld. Madison zelf wil koste van het kost achter de identiteit van haar afperser komen, die dreigt te onthullen dat zij niet altijd een rijke, platinablonde Californische babe was... Gaby gedraagt zich opeens totaal anders sinds ze een nieuwe persagent heeft. En Scarlett ten slotte moet zien te laveren tussen haar vriendje en de show, want die twee samen gaan echt niet. En dan is seizoen 2 nog maar net begonnen...

Sugar & Spice is het laatste deel van de L.A. Candy-triologie. Nu moet ik toegeven dat ik niet zo snel een chicklit lees, maar ik wilde deze serie toch graag lezen, vanwege de positieve reacties die ik hoorde.
De eerste twee delen vond ik niet echt geweldig, maar ik wilde toch dit deel lezen. Mijn eerste mening is niet echt veranderd. Ik vind het verhaal een beetje oppervlakkig en ik mis de diepgang. Dit is misschien een typische kenmerk van een chicklit, maar ik had toch wel wat meer veranderd.

De personages waren niet echt uitgemerkt en ik vond het een beetje makkelijk geschreven. Toch vond ik het wel leuk om te lezen, maar dan echt als een boek tussendoor.
De meeste chicklits zijn ook wel eenvoudig geschreven, maar die verhalen bevatten meestal wel iets anders, zoals humor en dat extraatje mis ik gewoon in dit laatste deel van de triologie.

Conclusie: Ik geef dit boek een 6.0



x Denise

0 reacties:

Een reactie posten

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy