dinsdag 8 juli 2014

Mijn boeken zijn verhuisd!

 Ik heb vandaag een Ikea-tripje gemaakt om iets op te halen wat ik al hééél lang wil hebben: twee grote, witte boekenkasten! Het was even sjouwen en bovenop de dozen zitten in de auto, maar uiteindelijk hebben we ze thuis gekregen. Daarna heeft deze Bob de Bouwer zo'n 3 uur zitten knutselen (ik moet zeggen dat de tweede wat beter ging dan de eerste) en daarna kon het feest beginnen.

De grote 'before'-foto. Ik vond de vakjes niet leuk en onhandig, en zoals je ziet past het er ook allemaal niet meer in. Tijd voor een upgrade!

Hier staan ze dan eindelijk, na veel gezwoeg. Maargoed, ik heb het helemaal zelf gedaan, en daar gaat het om. ;)

Mijn boekjes wachten vol geduld op hun nieuwe huis...

En daar staan ze dan! In zo'n grote kast lijkt het ineens heel weinig. Ik heb nog heel veel ruimte om meer boeken te kopen, zoals je ziet. En ik vrees dat dit er over een jaartje al veel voller uit ziet.




Nou, dit was mijn grote verhuizing. Ik ben heel erg blij met het resultaat, al staat nog niet alles zoals ik wil. Ik ga vast nog heel veel schuiven. Maar dit is in ieder geval een goed begin van mijn eigen bibliotheek!

5 opmerkingen:

  1. Ow! Zijn dat die Billy ikea kasten? Volgens mij heb ik namelijk precies dezelfde laatst gekocht! Ik moet ze alleen nog in elkaar zetten (ook 2 gehaald)
    Ziet er zo heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Sabina
    Ja klopt! Die Billy kasten zijn zo goedkoop, terwijl ik ze hartstikke mooi vind! Succes met het in elkaar zetten haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo! Ik heb zelf drie verhoogde billy's. Ideale kasten! Jammer alleen dat ze alweer bijna vol zitten (oeps).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hé, zo'n nieuwe boekenkasten. Ik heb zes van die verhoogde kasten samen met mijn nichtje in elkaar gestoken én we hebben vrijwel de hele namiddag de slappe lach gehad. Ze vullen heb ik wel in mijn eentje gedaan zodat ik er volop van kon genieten. Bovendien lagen al mijn boeken toen nog ingepakt in dozen vermits we net zware verbouwingen achter de rug hadden. Je boeken komen nu echt mooi tot hun recht én plek voor nieuwe aanwinsten is natuurlijk een gigantisch voordeel. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @zwartraafje
    ZES?! Niet normaal haha, ik had al heel veel medelijden met mezelf dat ik er twee moest doen. Wat een werk zeg! Ja een nieuwe kast indelen is heerlijk! Ik ga het vast nog wel een paar keer vezetten, gewoon omdat het zo leuk is ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy