donderdag 4 december 2014

TTT: Top 10 boeken die Sinterklaas in mijn schoen mag stoppen

Het is weer Top Ten Thursday tijd! Vorige week heb ik een weekje overgeslagen, maar vandaag ga ik gewoon weer verder.


1. The Book of Life van Deborah Harkness
Ja, ik blijf toch echt wel de grootste fan van die trilogie. Ik kan dan ook niet wachten totdat ik dat boek eindelijk heb!

2. De resterende boeken van The Vampire Diaries
Het is allemaal begonnen met de tv-serie, maar ik ben ook verslaafd geraakt aan het verhaal in de boeken. Dat toch wel heel anders is, maar absoluut niet minder spannend. Ik zou die collectie gewoon zo graag compleet hebben.

3. Gossip Girl serie
Na 2,5 keer Gossip Girl helemaal te hebben gekeken, en verslaafd te zijn, wil ik de boekjes ook graag hebben. Ik heb er dan wel één, maar dat is deel zes...

4. The Hogwarts Library Boxed Set 
Harry Potter! Ik twijfel al heel lang of ik dit wilde hebben, maar het lijkt me wel echt ontzettend leuk bij de collectie!

5. Peter May - The Black House
Bij mijn Goodreads staat deze wel vier keer bij suggesties vooraan, dus besloot ik eens te gaan kijken waar het over gaat. Oh, dit klinkt zo'n leuk boek!

6. Hollow City 
Natuurlijk ben ik ook hartstikke benieuwd naar dit boek!

7. Cassandra Clare - The Shadowhunters Codex
De Shadowhunters Codex kan natuurlijk niet ontbreken nadat ik alle boeken heb gekocht. 

Misschien klinkt het raar voor mij, maar ik vond Avatar altijd geweldig en ik heb er wel boekjes over gelezen van de bibliotheek vroeger, maar ik zou ze best graag zelf willen hebben. Al moet ik wel toegeven dat ik ze pas wilde toen ik ze zag bij zijn top tien. 
Nu heb ik geen 9 en 10 eigenlijk! Ik wil ontzettend veel boeken lezen, maar ik heb de laatste tijd bij het boekenfestijn en in Amsterdam zoveel gevonden wat ik nog wilde hebben dat ik het even niet meer weet. 




3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je door mij ook de boeken wil hebben! Je hebt ook nog dunnere stripverhalen van Avatar, daar kan je misschien mee beginnen om te kijken of je het echt leuk vind :) op YouTube kan je ook wat zien van The Promise, maar een echt boek in handen hebben vind ik leuker :) The Shadowhunters Codex lijkt me ook gaaf, Hollow City staat nog ongelezen in mijn boekenkast en de box set van Hoggwarts is echt geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankje voor de tip! Ik heb die dunnere stripverhalen volgens mij ooit geleend bij de bibliotheek, maar ze waren me altijd te dun! Ik ga zeker eens op youtube kijken!

      Verwijderen
  2. The Hogwarts Library Boxed Set is wel heel erg mooi ja! Ik heb zelf Hollow City al in de kast staan, maar heb hem nog steeds niet gelezen ^^"

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy