vrijdag 28 november 2014

Boekenfestijn Maastricht!

Ik heb er weer een aantal aanwinsten bij! Aangezien het boekenfestijn op het moment in Maastricht is, lekker kortbij voor mij gelukkig, ben ik na mijn werk meteen erheen gegaan. De collectie Engelse boeken vond ik eigenlijk wat tegenvallen, niet in wat er was, want dat was echt precies wat ik zocht! Maar wel met het aantal, normaal zijn er toch wat meer Engelse boeken.

Maar de boeken dus. Ik heb eigenlijk maar twee boeken gekocht die totaal onbekend voor me waren, de rest heb ik alleen maar gekocht van schrijvers waar ik al meerdere boeken van heb, of series gekocht. En ik heb nog twee 'boek-boxen' gekocht wat me erg leuk leken!

Tja, ik hou dus echt van sushi en dan is dit wel typisch iets voor mij! 


Ik kon deze boeken van Dan Brown & Karin Slaughter echt niet laten liggen! En ze passen mooi bij de rest van mijn boeken, de collectie groeit! 

Tja, na Stad van Hemelse Vlammen te lezen kon ik niet wachten om deze ook te hebben, en als ze ze dan toch hebben goedkoop bij het boekenfestijn? Waarom niet! 
Ik vond het alleen jammer dat ze Clockwork Angel niet hadden, maar misschien met mijn verjaardag of dat ik hem later nog bestel op bookdepository. 

Buiten Charlaine Harris, wat weer om de serie ging, heb ik dus deze twee boeken gekocht als 'onbekende' boeken. Drowning Rose is eigenlijk niet het typische boek wat ik normaal lees, maar het maakte me echt ontzettend benieuwd. En Day of the Dead is typisch een boek waar ik echt verslaafd aan zal worden waarschijnlijk. 


Ik was zo blij toen ik dit boek zag liggen! Ik kon echt niet geloven dat ze het hadden, ik was er echt al zo lang naar op zoek. Oké, ik had het dan wel gezien in een boekenwinkel in Leiden, maar toen kon ik het goedkoper krijgen op bookdepository. 
Ik weet niet of het boek bekend is bij jullie, maar het is deel twee van de All Souls trilogie. De reden dat ik zo erg opzoek was naar dit boek is omdat deel één hiervan het eerste Engelstalige boek is wat ik ooit heb gelezen, en het me verslaafd maakte aan Engelse boeken lezen. Het is dus eigenlijk gewoon een speciale trilogie voor mij en ik vind de boeken ook nog eens ontzettend leuk. 

Bookdepository aanwinsten

Ik kwam er opeens achter dat ik deel 4 van de maze runner niet had, dus besloot ik het boek te gaan bestellen. Maar als je dan rondzwerft op die site, zie je nog zoveel boeken die je eigenlijk ook nog wilt lezen... Uiteindelijk besloot ik deze vier te bestellen, vooral omdat ik ze alle vier al heel lang wilde hebben. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar hoe ze zijn, zeker bij Gone Girl eigenlijk, of het precies hetzelfde is als de film, of toch heel anders. De film was wel heel goed vond ik zelf, dus ik ben heel benieuwd naar het boek!






3 opmerkingen:

  1. Shadow of the Night is zo'n belachelijk mooi boek! :D

    Ik ben ook naar het boekenfestijn in Maastricht geweest.. Ben super goed geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het nog steeds jammer dat het laatste boek van Deborah Harkness in het wit verscheen terwijl de eerste twee delen zo'n mooie kleurtjes hadden. Eind volgende week is het Boekenfestijn bij ons in de buurt, ik hoop dat daar ongeveer hetzelfde aanbod ligt, want de laatste keer in Brussel viel het nogal tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de witte versie juist mooi, maar ik heb dan ook de 1e versie in het wit haha. Maar is het laatste boek niet ook in het groen?

      Verwijderen

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy