dinsdag 12 augustus 2014

The Last Bookstore





Zodra ik hoorde dat ik deze zomer naar Californië zou gaan, schoot deze boekenwinkel door mijn hoofd. Al vele boekenliefhebbers zijn hier geweest, en ik moest en zou het ook zien. Een boekenwinkel met tweedehands boeken en een boekendoolhof. Even googelen, en jahoor, hij zat in LA. Laat dat nou net één van de steden zijn die op onze planning stond! 

Na heel wat gezoek en gescheld op het navigatiesysteem vonden we hem dan uiteindelijk, in een nogal luguber buurtje in Downtown LA. Kijk mee naar de foto's die ik er heb gemaakt!





Natuurlijk moest ik er ook boeken kopen, al viel de Young Adult afdeling wel een beetje tegen. Maar voor 5 dollar per stuk wist ik The boom thief en A Great and terrible beauty op de kop te tikken. Op de bovenste verdieping was er een hele afdeling met alleen maar boeken voor 1 dollar, de hemel! Helaas kon ik niet echt boeken vinden in het genre dat ik leuk vind. Ja, Twilight, maar die heb ik allemaal al. Mijn vader daarentegen verliet de winkel met een tas vol crime novels en detectives.




Het labyrint viel best tegen, zoveel was er niet te zien, maar ik vond het toch leuk om de bekende boekentunnel in het echt te bekijken. En zoveel boekenkasten maakt me gewoon heel erg gelukkig! 




Speciaal voor deze boekenwinkel zou ik niet naar LA afreizen, maar als je toch in de buurt bent, is hij zeker een kijkje waard! 

3 opmerkingen:

  1. Aaaaah boeken *kwijlt* mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er toch best een indrukwekkende boekenwinkel uit! Maar ik begrijp ook wel wat je bedoelt hoor: tweedehandswinkels hebben niet altijd de boeken die je zoekt, ook al zien de rekken er nog zo aantrekkelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah, geweldig! deze ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2014 Three cups of Fantasy